由布院 金鱗湖 由布の彩

20131027 Sunday ( day 3 )


今日,去由布院,搭 JR 嘅特急列車,由布院之森。






行去車頭睇吓,如果坐最前第一排嘅位,應該會幾正。




中間,有一卡係餐車,好多人幫襯。






途中,有服務員帶住塊牌幫人影相,以紀念喺呢日搭過呢架由布院之森。

  


到達,由布院駅。




有個手湯,係好熱嘅,出哂煙。




我地先去開餐,割烹 サトウ,點知,full 咗,叫我地約個半鐘後返去。

我地就行番去大街嗰邊,逛吓先。






先去 B-speak,訂番個卷蛋,因為,佢每日產量有限,賣哂就冇。





  


然後,繼續行,湯の坪橫丁。




呢間,好多龍貓。








到底我地未開飯,見呢間咁人氣,就忍唔住幫襯,一個原味,一個咖哩味。






繼續行,差唔多夠鐘,就返去開餐。




割烹 サトウ




雖然個名叫做割烹,但係主要係食鍋物,而且,要坐屈腳位。




我地食地雞鍋。








地雞野菜,正。




有蛋、飯、葱、紫菜,俾我地做粥。






食完,再行番去大街,經湯の坪橫丁,行去金鱗湖。






金鱗湖唔係好大,繞湖行一個圈,都好快,而且,風和日麗,好舒服。






沿住湖邊嘅小徑行,好方便。




可能今年凍得遲,未有紅葉,祇有一棵有部分紅咗。








有間寺,有個小鳥居喺水上面。










又有個好簡陋嘅風呂,而弔詭係,祇有女湯嗰邊寫住禁止攝影、男人、眼,而且祇有韓文?而男湯嗰邊,就似乎想點都得。






而金鱗湖之所以叫金鱗湖,係因為,真係有金鱗嘅。






行完金鱗湖,就行返去個駅,沿途,慢慢行,逛吓又影吓。




















返酒店,今晚,住由布の彩。








佢喺呢度排名好高。




我地間房,叫做亞麻。




一邊係 twin beds,一邊係有暖腳嘅茶几。






茶几出面,可以打開玻璃趟門,行出去,就見到我地嘅露天風呂。








另一邊,有棵楓樹,有啲紅葉。








露天風呂嘅另一邊,就係浴室,有花灑同浴缸。




坐埋去個有暖腳嘅茶几度,食 B-speak 卷蛋。

  




然後,嘆露天風呂,個露天風呂都算大,正。




今晚,食 Sukiyaki,佢話係黑毛和牛。




先有啲前菜。












然後,主角出場。








平時好少點生蛋食牛肉,但阿姐整咗,我就照食。

  


自家製牛肉飯,正。




佢俾咗好多蛋,唔似淨係用黎點,而阿姐亦示意可以放落去煮,我地就唔客氣,煮咗兩隻。






甜品,係布甸。




食完,返房抖吓,又再浸,浸住溫泉,望住滿天星,一樂也。


Continue …

沒有留言:

發佈留言