下呂溫泉 湯之島館

20131031 Thursday ( day 7 )


今日,搭新幹線過名古屋。








先去開餐,早啲食,喺駅對面嘅 42 樓。

Enoteca Pinchiorri




揀呢間餐廳,貪佢近個駅,又有無敵靚景。








我地坐窗旁,對住靚景開餐。








先黎麵包。

  


醃製鰤魚片、花瓜、意粉。








主菜,二選一,雞同鯛魚,我同 PM 一人揀一樣。






甜品、咖啡檸茶、小菓子。










食飽,冇周圍去,返去個駅度逛地下街。

見到有樽裝細可樂,正。






行到攰攰地,見有呢間,就算唔食飯,都可以叫個淨黎食吓。

備長 鰻












搭特急,去下呂。










先返酒店,湯之島館。










返房擺低嘢,係好 standard 嘅榻榻米。






酒店依山而建,有好多座,內部相連,我地嘅房比較高,由窗望出去,係其他座嘅屋頂。






房內有個風呂,打開窗就係露天風呂。






下呂講到係好有名嘅溫泉,但係好似冇乜地方好逛,不過趁天未黑哂,我地都去逛吓幾個足湯。










酒店有 4 個家族風呂,即係俾一個家庭享用嘅個室風呂,我地去睇吓。

行過長長嘅冇人走廊,陰陰暗暗咁,落樓梯,係另一條更加陰暗嘅走廊。








四個家族風呂,分別叫做「銀嶺泉」、「不老泉」、「七宝泉」、「玉ノ井泉」,可能呢度太陰森掛,全部都冇人,我地可以逐一睇睇,再揀。

  

  

  

  


我地揀咗「玉ノ井泉」,因為呢個大間啲。






浸完,用花灑冲身,PM 先冲,到我,就冇熱水。有人話,你周圍影相,哈哈!


沿途經過一個「山の足湯」,幾靚,啲水又夠熱,我地又係着拖鞋,好方便、就浸吓。




開餐,喺番房裏面,食會席料理。






自己房,可以自備飲品。




前菜,係個箱,打開,有漬物、豆腐、燒魚。








吸物,係有松茸嘅土瓶蒸。








刺身。




進肴,係湯之島館特製燒寿司,有魚同埋飛驒牛。






燒物,係條魚。




名物,係飛驒牛,佢話係 A5 等級。






燒一陣就啱啱好,正。




我地追加咗呢個,係瘦啲嘅部位。






蝦夷、蟹腳天婦羅,都係追加嘅。








然後,蓋物、御飯、香物、止椀、甘味。








夜晚,睇電視,見有地震報告,不過得 3 級,好輕微。




Continue …

2 則留言:

  1. 你好!我想問下,你由名古屋搭特急去下呂嘅details ^^
    買車票要點買?喺名古屋jr站去"特急"搭車嗰度容易搵嗎?係咪直接同售票處d人講話去下呂就得?需要買埋回程嗎?定係走嗰時先喺下呂站買?需唔需要揀位?同埋有無位擺行李?我地2個人,會有一個大喼+一個細喼
    Sorry 好多問題!!唔該晒你先呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們用 JR Pass,先在(任何一個) JR 駅的售票處出車票。若你不用 JR Pass,用現金買也一樣,到(任何一個) JR 駅的售票處買車票,需說明出發(名古屋)和到着(下呂)及日期與時間,選擇自由席或指定席,指定席也是由他決定的,不是自己選擇座位。車票是單程的,你自己考慮是否預先買定回程的車票,還是留待離開下呂時才買。名古屋駅並不複雜,各月台都很易找,往下呂的特急車在 11 號月台,這個一般也不會變,但你到時都一定要看入閘口上的電子牌 check 清楚。沒留意車廂內有沒有放行李的地方,我們坐指定席,當時有很多空位。

      刪除