福岡 Marinoa City 天神

20131026 Saturday ( day 2 )


頭兩晚嘅酒店,係跟 package 嘅,包咗早餐。

係好 standard 嘅自助早餐。




我地食少少。



  


蘋果汁幾好飲,一再追加。




今朝,搭巴士去 Marinoa City,逛 Outlet。

一落車,後面有座好靚嘅教堂。




我地最擔心嘅颱風,似乎已經遠離咗九州,呢度,風和日麗。








個 Outlet 嘅 layout 都幾簡單。






呢間,買咗個扁鍋。





  


呢間,買咗個黑煲。








呢間,都買咗啲濕碎嘢。




逛完 Outlet,返博多,先返酒店放低啲好重嘅鐵,同時,去 Counter 收宅急便。




係之前預訂嘅,隨身 Wi-Fi 上網嘅 Router,今日送到。

  


跟住,去番博多駅上面開餐。

merveille








  


呢個前菜,有沙律菜、parma ham、無花果、同埋花瓜。






花瓜,有焦糖面,重以為係 crème brûlée。




呢個雜菌湯,有 6 種唔同嘅菌,好鬼鮮味。






魚料理,係天然真鯛。






肉料理,係系島雷山豚。






甜品,有個季節限定嘅,係栗,唔使諗,揀呢個。








有人飲 Iced Tea,有人飲 Iced Coffee,再有啲小菓子。








下晝,過去天神區逛。




呢度嘅地下街都好有名。






呢度有勁多百貨公司同商場。





  


行超市,呢個,喺香港好難搵,呢度就周圍都有。




我地今日冇食 Tea,拎咗個試食,係好好食嘅,不過,角煮,等於肥。






入夜,行向中洲川端嗰邊。










見到一蘭嘅本店,係咁咦參觀吓,呢個 trip 冇諗住食佢。(但人算不如天算,終於,喺 day 9 去咗食。)

  




我地今晚,食鐵板燒。

博多みやちく






我又訛稱怕熱氣,乘機飲啤酒,PM 就飲冰水。




呢位就係幫我地嘅師傅,睇得出佢好有 Heart,同 Passion,煮嘢好似郎朗彈琴咁。




先黎,餐前小吃。






我地都揀咗啲比較低檔嘅牛肉,我甚至揀咗個赤身,但都好肥美,more than enough 矣。






另外,跟 Set 加錢叫咗龍蝦(半隻)同鮑魚。




師傅先燒龍蝦同鮑魚,除咗鐵板燒,重有明火燒。

  


有得食!










跟住,主角出場。




循例,要玩吓火,先算完滿。




佢有一大兜蒜,但每人祇俾咗兩片。

  


醬汁,我比較 prefer 加 Wasabi。




先一舊舊放落黎。






然後,一次過放一堆,同埋好正嘅蕃薯。






用肥肉炒飯,好食,但係,好肥。

  



  


甜品,都係師傅喺我地面前做嘅。








聽日,去浸溫泉。


Continue …

沒有留言:

發佈留言