名古屋 矢場 蓬萊軒

2013113 Sunday ( day 10 )


起身,先喺駅逛吓,然後搭地鐵出去矢場町,去食喺矢場町嘅矢場嘅本店,食名古屋嘅名物,味噌吉列豬扒。

喺地鐵見到,好詭異。




出咗地鐵,週日早上嘅街,好寧靜。






到達。

矢場




我地唔使等,上樓上,但已經差唔多 full。




  


PM 叫咗呢個,有鐵板味噌吉列豬扒、吉列豬柳、海老。








我就食呢度嘅人氣選擇,兩塊吉列豬扒,一個味噌,一個特濃味噌。






另外,再單品叫咗隻大海老。




自己叫嘅單品海老,同跟餐嘅海老,睇落好似差唔多咁,但一咬落去,就有好大分別。左邊係單品海老,好粗大,右邊係跟餐海老,係用好厚粉去加粗,裝假狗。




豬扒好食啲,但有大肥邊,尤其去到個尖,成舊都係肥。




豬柳就一啲都唔肥。




我食剩嘅肥邊,有咁多。當然,我有留意其他人,男女老少,包括後生女,全部都食埋條肥邊,欽敬。




PM 個 set 重有舊甜品。




我地食完,出番黎,嘩!排到轉咗彎。




今日係 shopping 日,由矢場町行過去栄,中間就有無數間百貨公司,旁邊,又有公園。








而 shopping,唔少得 Nike、超市、和菓子。












都有逛吓個公園。










呢間,當然啱行。






今晚去蓬萊軒食鰻魚飯,冇訂位,所以早啲去,約 5 點就到。




看圖識字,訂咗枱 5:20 嘅入得,冇訂枱嘅要等兩個半鐘。

  


咁我地同佢講話訂枱,然後返去栄,去逛吓水の宇宙船。






落住微雨,所以比較少人,反而方便我影相。






鐵塔與水中倒影。






我總覺得,對面嘅廣告好屈機,但佢係 Coke,又 ok 番。




又未夠鐘,又有啲肚餓,食一件餅咁多啦,落雨又可以坐吓。








夠鐘,又返去。

蓬萊軒




穿過園林,入去,先有榻榻米,然後有 table,好彩唔使坐屈住腳榻榻米。












PM 叫咗呢個,大飯桶。






我簡單啲,叫咗個鰻丼。








另外,單品燒鰻肝,鰻魚蛋卷。






終於食到呢間被捧為神級嘅鰻魚飯,果然比已經超正嘅備長鰻更正,想當年喺東京食安齋,食到丟丟聲,恍如隔世。




PM 嗰個,鰻魚櫃飯,有 3 種食法,附設說明書。




將鰻魚飯分 4 份,第一份,就咁食。




第二份,加葱、紫菜。




第三份,加葱、紫菜,再加湯。




最後第四份,就係你覺得邊一種食法好食啲,就再黎一次。結果,係第二種食法好食啲。


Continue …

沒有留言:

發佈留言