名古屋 三井長島 Outlet

2013112 Saturday ( day 9 )


起身,有啲霧。




尋日買咗個南瓜布甸,食咗佢,然後浸。








跟住,夠鐘,就去食早餐。









有個紙鍋烏冬。






樸葉味噌、椎茸,撈飯最啱。








食完早餐,落山逛吓。

山上,依然大霧。




早上嘅古い町並,好冷清,可以慢慢睇吓路邊嘅水道。








跟住,去陣屋朝市。




都係賣農產品,可能呢度係山區,冇魚。








都睇吓啲陣屋。














搭番車落名古屋。






我從來都覺得,司機、月台指揮員,對住空氣做手勢,係幾恐怖嘅事。




到達。




開餐,去駅嘅地下街。

山本屋本店




我地去到,都有條龍,要排一陣。




其間,望吓對面間舖,35 cm 大海老,即係 over 一呎長,都有啲心郁。








不過條龍去得幾快,好快就入咗去。






有任食嘅泡菜同青瓜。




叫咗個牡蠣,但係好似油浸,幾肥。




呢度係食味噌烏冬鍋,PM 見其中一個有個牛字,就叫。




中伏 ed,唔係牛肉,係牛肥膏,肥到入唔到口,點解要賣 d 咁嘅嘢?




我叫咗個雞,都幾多,可以兩分食。




我地都唔要 raw 蛋,可以揀全熟。




下晝,搭 JR 去桑名,再轉巴士去三井長島 Outlet,去到,已開始天黑。






隔籬係個遊樂場,有好似好勁嘅過山車。






上面相片右下角,過山車旁,有呢間。




隔籬,又有呢間。




好少喺鄉下幫襯。

Starbucks




行夠,走得,見佢有架巴士,寫住高速名古屋,就搭。




中伏 ed。我睇住 Google Map 定位,佢並冇喺最近嘅橋離開長島,然後,第二條橋,都冇。佢一直行小路,沿途勁塞車。




結果,用咗兩小時四十五分鐘,先返到名古屋駅。

原本諗住去今井屋本店食比内地鶏,去到,已經完了。

谷鬼氣,搭車去栄,食一蘭。由栄駅,都要行幾條街先到。








一蘭拉麵






布簾後面,就係自閉式食格。






拉低竹席,專心享受。






當然,必加半熟卵。




湯都飲哂。




Continue …

沒有留言:

發佈留言